Un parèntesi i cupcakes de mantega de cacauet { Un paréntesis y cupcakes de manteca de cacahuete }



Un altre cop desapareguda oi? Aquest cop la culpa de té un "ens" de metre setanta i poc, prima, morena, amb piqguetes i que vei un cop a l'any.
Sí, no us esteu equivocant si penseu en que és la meva germana la causant de la meva absència i en conseqüència de les receptes.
Els que em coneixeu ja sabeu com m'agrada quedar-me a casa cuinant i cuinant i fent fotos i inspirant-me amb una bona música.
Però també sabeu l'amor que tinc per ella i el poc temps que la veig i que no hi ha cuina que em pugui convèncer de no passar una tarda amb ella. Ni una tarda, ni una nit ni res de res!

Otra vez desaparecida verdad? Esta vez la culpa de tiene un "ente" de metro setenta y poco, delgada, morena, con pequitas y que veo una vez al año.
Sí, no os estáis equivocando si pensáis en que es mi hermana la causante de mi ausencia y en consecuencia de las recetas.
Los que me conocéis ya sabéis como me gusta quedarme en casa cocinando y cocinando y haciendo fotos e inspirándome con una buena música.
Pero también sabéis el amor que tengo por ella (mi sister) y el poco tiempo que la veo y que no hay cocina que me pueda convencer de no pasar una tarde con ella. Ni una tarde, ni una noche ni nada de nada!



Han estat uns dies espectaculars al seu costat i realment esgotadors. Salvant totes les distàncies es podria comparar a quan tens convidats entre setmana i tu has de seguir treballant però quan surts de la feina has d'anar a sopar, a prendre una cervesa o el que faci falta.
I ho fas mooolt a gust però quan arriba el final de la setmana et sents realment esgotada. Això no és ben bé així ja que amb ella, també ens estirem al sofà, descansem, dormim, li dic que estic cansada i que no em ve de gust i no passa res. Però sóc jo la que no vull perdre'm ni un segon amb ella.
Em vaig agafar festa el Dilluns per la tarda per poder estar amb ella, però aquell matí va ser caòtic y desordenat i em va deixar exhausta. Vaig dinar amb ella a casa els meus pares i després vam anar a casa meva a fer el café però jo vaig caure rendida al sofà i sense ni adonar-me'n, em vaig adormir.

Han sido unos días espectaculares a su lado y realmente agotadores. Salvando las distancias se podría comparar a cuando tienes invitados entre semana y tú tienes que seguir trabajando, pero cuando sales del trabajo tienes que ir a cenar, a tomar una cerveza o lo que haga falta.
Y lo haces muuuy a gusto pero cuando llega el final de la semana te sientes realmente agotada. Esto no es exactamente así puesto que con ella, también nos tiramos al sofá, descansamos, dormimos, le digo que estoy cansada y que no me apetece y no pasa nada. Pero soy yo la que no quiero perderme ni un segundo con ella.
Me cogí fiesta el Lunes por la tarde para poder estar con ella, pero aquella mañana fue caótica y desordenada y me dejó exhausta. Comí con ella en casa de mis padres y después fuimos a mi casa a hacer el café pero yo caí rendida al sofá y sin ni darme cuenta, me dormí. 



Quan em vaig despertar em vaig posar taquicàrdica pensant que havia passat tota la tarda i ella havia marxat. Però no, havien estat 15 minutets i ella estava a la taula del menjador fent-se unes trenes al cabell esperant a que em despertés.
M'hagués fastiguejat molt haver perdut la tarda dormint després d'haver agafat festa!
En fi, que d'entre altres coses bones que han passat, estant aquí la meva supergermaneta, està la adquisió d'un llibre de Linda Lomelino, un blogger que m'enamora, m'encanta, em deixa sense paraules i no només per la fotografia que fa (que tècnicament no entenc però que em sembla espectacular) sinó per les receptes enriquidores que hi penja.
I canviant de tema, recordeu que fa unes setmanes vam anar a Londres? Doncs en un super vaig veure unes bosses de Mini Reese's!! I com que estava farta de veure als blocs anglosaxons que parlaven d'aquests minibombonets, no vaig dubtar ni un segon en comprar dues bosses. D'aquestes, a només en quedava una i jo ja havia perdut tot esperança de poder fer alguna recepta amb ella, donat que la meva gula no té límits, ni finals i ni mals de panxa que facin que no pugui deixar de menjar aquests bombonets quasi compulsivament.

Cuando me desperté me puse taquicàrdica pensando que había pasado toda la tarde y ella había marchado. Pero no, habían sido 15 minutitos y ella estaba en la mesa del comedor haciéndose unas trenzas en el cabello esperando a que me despertara. 
Me hubiera fastidiado mucho haber perdido la tarde durmiendo después de haber cogido fiesta! En fin, que de entre otras cosas buenas que han pasado, estando aquí mi superhermanita, está la adquisición de un libro de Linda Lomelino, una blogger que me enamora, me encanta, me deja sin palabras y no sólo por la fotografía que hace (que técnicamente no entiendo pero que me parece espectacular) sino por las recetas enriquecedoras que cuelga. Y cambiando de tema, recordáis que hace unas semanas fuimos a Londres? Pues en un super vi unas bolsas de Mine Reese's!! Y cómo que estaba harta de ver en los blogs anglosajones que hablaban de estos minibomboncitos, no dudé ni un segundo al comprar dos bolsas. De estas, sólo quedaba una y yo ya había perdido todo esperanza de poder hacer alguna receta con ella, dado que mi gula no tiene límites, ni finales y ni dolores de estómago que hagan que no pueda dejar de comer estos bomboncitos casi compulsivamente.



I tornant a fa uns dies, fullejant el llibre de la meva estimada Linda Lomelino apareix una recepta de cupcakes de crema de cacahuet, allí a doble pàgina, i ho vaig interpretar com una autèntica senyal.
- Neus, això va en serio. El karma està dient que no comencis amb la segona bossa. Fes aquests cupcakes i comparteix-los...
El karma va parlar i jo vaig fer cas. I em va encantar com van quedar. A mi i als que m'envolten també, perquè com em va dir el karma, els vaig regalar!

Y volviendo a hace unos días, hojeando el libro de mi estimada Linda Lomelino aparece una receta de cupcakes de crema de cacahuet, allí a doble página, y lo interpreté como una auténtica señal.
- Neus, esto va serio. El karma está diciendo que no empieces con la segunda bolsa. Haz estos cupcakes y compártelos...
El karma habló y yo hice caso. Y me encantó como quedaron. A mí y a los que me rodean también, porque como me dijo el karma, los regalé!



CUPCAKES DE CREMA DE CACAUET
Recepta de Linda Lomelino
Ingredients:
180 gr de farina
40 gr de cacau
1 cullereta de bicarbonat
1 cullereta de llevat en pols
225 gr de sucre
75 gr de mantega a temperatura ambient
1 ou
2 culleretes d'extracte de vainilla
100 ml d'aigua bullint
150 ml de llet
12 Reese's

Presescalfem el forn a 175ºC. Posem les càpsules al motlle per cupcakes.
En un bol tamisem la farina, el bicarbonat, el llevat en pols, el cacau i el sucre i apartem.
Desfem la mantega. Al bol de la batidora, batem l'ou i hi posem la mantega fosa, la vainilla, l'aigua i la llet.
Afegim la farina poc a poc i remenem fins que estigui tot integrat.
Repartim la massa a les càpsules tenint en compte de no omplir més de 2/3 de la seva capacitat. Posem un Reese's a sobre de cada un.
Fornegem durant 17-20 minuts o fins que un escuradents surti net. Traiem i els deixem deu minuts al motlle.
Passats aquests els posem a sobre una reixeta fins que estigui freds del tot per a poder decorar.


INGREDIENTS DE LA CREMA DE MANTEGA:

200 gr de mantega a temperatura ambient
240 gr de sucre glacé
300 gr de mantega de cacauet
200 gr de Philadelphia ben freda
6 Reese's per trossejar i posar per sobre

Batem la mantega fins que quedi blanca i cremosa. Afegeix el sucre glacé i bate una mica més. Afegim la mantega de cacauet i la Philadelphia fins obtenir una crema suau i consistent.
Decorem amb un broquet 1M de Wilton. Trossegem els Reese's i els tirem per sobre.


CUPCAKES DE CREMA DE CACAHUETE
Receta de Linda Lomelino

Ingredientes:
180 gr de harina
40 gr de cacao
1 cucharilla de bicarbonato
1 cucharilla de levadura en polvo
225 gr de azúcar
75 gr de mantequilla a temperatura ambiente
1 huevo
2 cucharillas de extracto de vainilla
100 ml de agua hirviendo
150 ml de leche
12 Reese's 

Precalentamos el horno a 175ºC. Ponemos las cápsulas al molde por cupcakes.
En un bol tamizamos la harina, el bicarbonato, la levadura en polvo, el cacao y el azúcar y apartamos.
Derretimos la mantequilla. En el bol de la batidora, batimos el huevo y ponemos la mantequilla fundida, la vainilla, el agua y la leche. 
Añadimos la harina poco a poco y removemos hasta que esté todo integrado.
Repartimos la masa en las cápsulas teniendo en cuenta de no llenar más de 2/3 de su capacidad. Ponemos un Reese's encima de cada uno.
Horneamos durante 17-20 minutos o hasta que un palillo salga limpio. Sacamos y los dejamos diez minutos al molde.
Pasados estos los ponemos encima una rejilla hasta que esté fríos del todo para poder decorar. 


INGREDIENTES DE LA CREMA DE MANTEQUILLA:
200 gr de mantequilla a temperatura ambiente
240 gr de azúcar glacé
300 gr de mantequilla de cacahuete
200 gr de Philadelphia muy fría
6 Reese's para trocear y poner por encima 


Batimos la mantequilla hasta que quede blanca y cremosa. Añade el azúcar glacé y bate algo más. Añadimos la mantequilla de cacahuete y la Philadelphia hasta obtener una crema suave y consistente. 
Decoramos con una boquilla 1M de Wilton. Troceamos los Reese's y los echamos por encima.

CONVERSATION

3 comentarios:

  1. La visita de la teva germana justifica amb escreix la desaparició. Cal gaudir de tots els moments especials! Per cert...no sé com són els cupcakes i les fotos de la Linda...però dubto q superin la teva versió!!! Petonarros!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jjajajaj!!! És que tu em mires des d'una perspectiva un pèl subjectiva...jejejeje
      Moltes gràcies guapíssima!!

      Elimina
  2. La visita de la teva germana justifica amb escreix la desaparició. Cal gaudir de tots els moments especials! Per cert...no sé com són els cupcakes i les fotos de la Linda...però dubto q superin la teva versió!!! Petonarros!

    ResponElimina

Subir